سیب یا گندم چه فرقی می کند نامش چه بود (۲۲۰)
گفتـــــم آرامـــش نـدارم بی وفـــا از عاشـــــقی
گفت می خواهی مگــــر غیـــر بلا از عاشـــــقی
پـــای دل آمــد وســـط از عافیـــت حرفــی نزن
عقل می خنـــدد به استـــدلال مـا از عاشـــــقی
سیب یا گندم چه فرقی می کند نامش چه بود
داد بــــا آن قسـمت مــــا را خــــدا از عاشــــقی
دیده گریـــان سایه لـــرزان سینه مالامـــال درد
می کشد نـازک دل عاشق چـــه ها از عاشــــقی
کاش می شد تا خــــدا روز قیامــت می نوشت
سهــم انســان بـودن مــا را جــــدا از عاشــــقی
#علی_نیاکوئی_لنگرودی 🍂
۱۳۹۵/۰٩/٠٣
@ali_niakooee_langroodi

